En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

onsdag, mars 15, 2006


Gudmor och Gustaf


Är en stolt moster och gudmor till Gustaf 1 år! Tänk att en så liten krabat kan få en att känna så många känslor! För någon vecka sedan var min (yngre) syster uppe i Stockholm och hälsade på mig för att vi tillsammans skulle få uppleva årets konsert - Depeche Mode - detta var en riktig upplevelse! (Bör även ses den 7 juli på stadion i sommar). Det är alltid kul när syster kommer på besök, men denna gång var det speciellt... jag fick bekantskap med en liten "ny" krabat, nämligen "snöbollen" som kommer att se ljuset för första gången den 15 september- Tänk att lilla jag ska bli moster igen!



2 Comments:

Blogger Hannah Ekeroos said...

Välkommen in i blogsfären!

1:06 em  
Blogger En Camelias tankar said...

Tack!! Det här ska bli kul!

2:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home