En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

onsdag, mars 15, 2006

Inte en helt vanlig tisdagskväll....



Tänkte... i morse när jag vaknade vilken supertrevlig tisdagskväll jag hade igår!
Jag var och såg Cardigans på Nalen igår kväll - vilket var en mycket säker konsert, med betoning på säker! Nina har en röst som är oerhört slipad och det är sällan man upplever att ett band är så här bra live! Innan konserten hade jag förmånen att få äta en god middag tillsammans med Magnus på Ristorante Serwito som är en italiensk restaurang, vilken kan rekomenderas! Alla mina tisdagskvällar består inte av konserter och goda middagar, men tänk vad lycklig man kan vara av att en tisdagskväll kan vara så här... alldeles, alldeles underbar!