En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

tisdag, maj 16, 2006

Mitt första torgmöte som politiker!

Tänk... att jag idag har hållt mitt första torgmöte som politiker. Kandiderar till Stockholms Stads kommunfullmäktige i höstens val. Det är väl antagligen när man är oförberedd som man ska tala. Jag var supernervös, men tror inte jag gjorde bort mig;-) Stolt att få tala på Östermalms torg tilssammans med vår första parti ordförande Maria Larsson. Vi hade även en partikollega där som är polis till yrket, vilket gör att han kan stöldmärka barnavagnar. Detta gjorde att folk tog med sig sina barnvagnar till torget och fick gratis stöldmärka sina vagnar och vi fick ut vår familjepolitik på ett bra sätt! Det kom även en man i rullator och en kvinna på cykel som vår polis, Fredrik Wallén stöldmärkte också! Tack alla som var där och gjorde detta till en lyckad träff!


Maria Larsson talar med en mamma som stölmärker sin barnvagn!