En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

onsdag, maj 10, 2006

Planering inför firandet av familjedagen!

Tänk... att jag ska få vara med och fira FN:s internationella familjedag i Kungsträdgården på lördag! Idag har jag varit och fixat... vi ska ha partytält som kommer innehålla allt möjligt, vi har en Clown som delar ut godis till alla barn och en fiskdamm, Göran Hägglund ska utmana kidsen på bordshockey och tills på lördag har jag även beställt bra väder! ;-) Det är lite det som är grejen, är vädret kalas så blir det så mycket lättare och alla är glada - men regnar det så åker clownens make-up bort, alla blir blöta och sura och ingen vågar sig ut. Så därför hoppas jag att det kommer bli en kanondag! För övrigt är det inte bara Kristdemokraterna som kommer att vara där. Mycket annat finns på programmet så som dans, ponnyridning, hoppborg med mera. Allt som kan tilltala en dag i kungsträdgården för hela familjen! Tack till Carl som ställt upp att vara Clown för oss!