En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

onsdag, april 26, 2006

Tack Göran för att du inspirerar oss!

Tänk...att vi Kristdemokrater har en så fantastisk partiledare. Igår var han på Armémuseum och talade. Det var ett arrangemang som östermalms lokalavdelning ordnade och det blev lyckat. Det blev lyckat tack vare att vi fick lyssna till en alltid lika inspirerande och rolig person som Göran Hägglund är! Har man inte hört honom tala innan så borde man göra det. Jag gick därifrån med ett leende på läpparna. Att vi Kristdemokater har så lysande förslag som att slopa fastighetsskatten, införa en civilkuragelag och ge barnfamiljer valfrihet vad gäller barnomsorgen är förslag som jag ställer mig helt bakom. Så får du chansennågon gång att lyssna till Göran Hägglund så ta den!

Göran Hägglund på Armémuseum