En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

fredag, mars 17, 2006

På väg mot semifinal!


Tänk... att HV71 är på väg mot semifinal! Nu återstår det bara för jönköpingsgrabbarna att vinna ytterligare en match! Efter den förkrossande segern igår, då HV71 slog Mora med 5-1, kan kvartsfinalen avgöras redan imorgon! Då spelar HV71 och Mora sin femte match i Kinnarps arena!


Det tråkiga beskedet om att HV:s Fredrik Olausson inte kommer spela vidare något mer i det här slutspelet är oerhört dystert. Trots detta tror jag ändå att HV71 kommer spela hem årets SM-guld till Jönköping!! Som uppvuxen i dessa underbara trakter önskar jag hela laget lycka till inför morgondagen, då jag ser fram emot att Jämtin och grabbarna visar Mora vilka som kan åka skridskor:)