En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

onsdag, maj 17, 2006

Tack för en trevlig middag mitt i veckan!

Tänkte... tacka Johan och Johan som lagar så god mat! Hade förmånen att igår bli hembjuden till Johan Berneskog som flyttat in i ny lya. När vi kom dit serverades följande:
  • Wasabi och kesellafyllda laxrullar på grovt bröd
  • Flygande jakob
  • Kaffe och tryffel
  • Ostbricka

Till detta serverades mycket god dryck!

Efter en trevlig middag kom någon på en musiktävling med regeler som ändrades under kvällen, beroende på vem som var domare;-) En låt spelades upp och de övriga skulle så snabbt som möjligt komma på vilken artist och vilken låttitel som spelades. Ett poäng för vardera rätt. Jag tror att jag förlorade nästan alla gånger :-) När man spelar med människor som kan varenda låttitel och band som finns på denna jord... så hade jag det inte så lätt! (Får skylla på att det spelade "gammal" rock som spelades innan jag var född, jag var ju yngst bland de tävlande :-)

Tack Johan och Johan för en trevlig tisdagskväll!

Johan L, Magnus, Johan B - ägaren till lägenheten, Kaparn!