En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

fredag, mars 17, 2006

Vem åker till Aten...

Tänk... imorgon är det dags för att kora årets vinnare i melodifestivalen! Eller vet vi redan vem som vinnner? :-) Carola är förhandstippad så det står härliga till... även om media försöker ge en annan bild av det hela, att denna låt inte är det bästa för Sverige i melodifestival sammanhang, då "Evighet" inte är en låt som går hem i hela Europa...





Jag tror att Carola vinner, men tycker att Andreas Johnsons låt "Sing for me" var riktigt härlig! Men jag tror även lite grann på the poodels som idag rapporterar om deras stockholmsbesök på svt:s hemsida, vilket är oerhört underhållande att läsa så här på fredagen!


"Efter en lyckad "audition" tappade pudlarna bort
varandra och irrade runt i den gigantiska bollen Globen
i sisådär en tre timmar..."

1 Comments:

Blogger Hannah Ekeroos said...

Det bara måste bli Carola!! Om BWO vinner så dör jag! Blev helt förfärad igår när jag upptäckte att mamma köpt en skiva med BWO... Nej länge leve Carola!!

9:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Home