En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

lördag, maj 20, 2006

KUNO regeler till födelsedagsbarnet!


Födelsedagsbarnet fyller 25 i år igen ;-)

Tänkte... gratulera Andy igår på den här sidan... men jag kom inte i närheten av en dator i går. Så jag gör det idag! Grattis Andy, hoppas att du hade en riktigt kul kväll igår!
Jag och Hannah hade dagen till ära skrivit ihop "KUNO" regeler, vilket kan översättas till sk spelregler i UNO;-) Nu har då Andy fått Husvagnsregelrna i KUNO på papper!


Det som gjorde att jag inte kom i närheten av en dator igår var att jag var på Alliansens framtidskonferens på hotell rival i stockholm!


Andy och Jenny myser på Gerdas!

Andy, Jenny och Kaparn på restaurang SALT - Kungsholmen som serverade en god middag!

Andys vänner kom och firade hans födelsedag - riktigt trevligt!