En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

torsdag, mars 30, 2006

Alla är lediga...

Tänk...Idag har de flesta på min arbetsplats försvunnit... Varför känns det bara som det är jag som jobbar;-)

Idag är många av de som arbetar på Munkbron 1, lediga eller helt enkelt bara borta, vilket är väldigt skönt för dem (kanske för oss övriga också:) Så nu ser jag fram emot när de kommer tillbaka o kan motivera oss andra genom deras upplevda äventyr under deras lediga dagar!

Själv får jag fira segern efter gårdagens vinst för HV71 som spelade i Löfbergs lila arena och slog Färjestad, denna seger gör nu att det står 2-1 i matcher till HV71!

Dagens citat:
Efter ett samtal om fotbollskillar som Alexander Östlund, Tobias Hysén och Anders Svensson mfl. framkommer det att en av mina kvinnliga bekanta tycker det "rasslar i äggstockarna" när hon ser på en av dessa killar! Därpå säger en manlig bekant att så kan man inte säga, det skulle isåfall kunna likställas med att det "virvlar i pungen". Tja, vad ska man säga...