En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

tisdag, mars 21, 2006

Det många väntat på...

Tänk... att nu har det hänt, det många väntat på. Laila Freivalds har avgått (självmant)? som utrikesminister. Dock tror jag inte att detta beslut var hennes eget... Leendet som Göran hade på sina läppar innan presskonferensen började i morse, tolkade jag som en lättnad från honom över att få bli av med henne, men det är min egen tolkning. Denna tolkning tror jag många har gjort! Vi får väl se hur långvarig Bosse Ringholm blir på hans post som tf utrikesminister, han hade visst inte så mycket att göra så... då kan man ju hoppa in som utrikesminister... :-)

Lite spännande att se vad alliansen ska ta upp på sin presskonferns idag! (Vad skulle man göra utan sina vänners olika bloggar:) Denna information fick jag via min bästa vän Hannah Ekeroos blogg! Tack Hannah för informationen!

1 Comments:

Blogger Hannah Ekeroos said...

Det var så lite! *ler* Jag tycker att det är lika spännande som du! Kram!

1:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home