En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

tisdag, mars 28, 2006

Nu blir TV4 glada!!

Tänk... nu har HV71 jämnat ut semifinalen mot Färjestad! Nu står det 1-1 i matcher och jag kan tänka mig att det kommer spelas några matcher till:)




Men igår konstaterade jag att TV4 måste vara glada, för nu kommer båda semifinalerna att gå till minst 5 matcher. (Då det är bäst av 7 och två matcher har redan spelats). TV4 kommer inte in i leken för än vid match nummer 4, då det eventuellt kunde avgöras, men så blir det inte. De kommer få sända minst två omgångar av årets hockeysemifinal! Så nu kan vi andra som inte har den kanal där hockeyn visas, titta och njuta också! För visst måste väl HV71 gå till final? !!! Heja HV Blå!!

3 Comments:

Blogger Julia said...

Klart de kommer gå till final. Första semin var bara en tillfällig svacka ....(hoppas jag)

9:29 fm  
Blogger Mia said...

TV4 ska inte sända sport. Usla kommentatorer och dessa evinnerliga reklampauser. Låt oss för allt i världen slippa Perlskog kommentera HV!

7:22 em  
Blogger En Camelias tankar said...

Efter gårdagens match håller HV71 takten... Men jag håller med Mia, fyrans kommentatorer är inte det mest undrhållande man kan uppleva... Men nu är det enbart en match (av två) som måste vinnas, sedan är vi final!!!

9:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home