En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

fredag, mars 31, 2006

Kan helgen börjat bättre ...

Tänk... när jag vaknade i morse och var hur trött som helst och inte alls ville gå upp, hör jag ljudet ifrån TV:n och plötsligt får jag ett leende på läpparna. Alliansen går framåt och det tack vare att Kristdemokraterna gått framåt i TEMOs nya undersökning. Idagens mätning gick vi fram med 1.3 procentenheter sedan förra mätningen och uppnår 6.4, vilket betyder att vi både har miljöpartiet och centerpartiet bakom oss. Helgen kunde inte börjat bättre!

Detta firade jag med att gå till frisören idag!

2 Comments:

Blogger Babe said...

I like it!

12:30 em  
Blogger En Camelias tankar said...

Tack, babe!!

9:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home