En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

torsdag, april 06, 2006

Konferens...

Tänk...vad man inte hinner med:-) Fick kliva upp lite tidigare idag för att hinna med allt det man inte hinner med när man sitter på konferens en hel dag, vilket jag gjorde igår, och dessutom ska vi ha ytterligare en konferense idag... kick-off med jobbet idag, och då går det åt två arbetsdagar som det inte blir något gjort på ... Men det är lungt, imorgon ska vi ut och kampanja hela dagen, vilket jag ser fram emot, det är ju det som ingår i mina arbetsuppgifter och det är ju det jag får lön för ;-)

Men det har väl hänt lite sedan jag skrev sist...

- HV71 förlorade stort mot färjestad:-( i tisdags, men efter vår kick-off ikväll ska vi kolla in när HV71 går till final, vi ska till vår stammiskrog DG, käka en bit mat och träffa vänner!

- Har varit på Englen och lyssnat till Marmelad orkestern, (bilder kommer:)

- Träffat ett par vänners lilla underverk, Gustav som kom till världen för två månader sedan...

- Fått träningsvärk i armarna efter att ha fått hämta ut ett paket på posten som enligt postavin skulle väga 0.1 kg, men som vägde 14.7 kg och jag fick släpa det ca 500 m, inte vad jag var beredd på ;-)

- Haft sk "lägereko" igårkväll, med italiensk buffé, massor av tillbakablickar med Bilder från eilat, oredigerade:-) några skratt fick man allt, minnen kom tillbaka.
(alla ombudsmän var en vecka i Eilat på konferense för ett tag sedan och det togs ju en del bilder) Även om det också var en konferense och man var borta, men då var man borta så länge så man hann varna omvärlden om att man inte av anträffbar i ett par dagar!

Tudilo!

1 Comments:

Blogger Mia said...

Visst var bilderna oredigerade, men som väl var med viss censur:-)

4:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home