En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

måndag, maj 22, 2006

Vad hände när Carola sjöng sitt bidrag;-)

Tänk... att jag missade Carolas framförande i Lördags:-) Vi var ett gäng som samlades hemma hos Erik och Jesica på Lidingö i lördags. Vi intog en trerätters middag och njöt av alla godsaker som hade lagats - Mums! Alla intog sina positioner och var laddade för att se på schlagerkvällen! Jag och Magnus tog lite luft när det var fyra bidrag kvar till Carolas framträdande. Vi gick ner och hade en nyckel med oss som vi trodde även gick till ytterdörren... men det gjorde den inte (när vi prövade). Så vi stog utanför deras hus, tre våningar ner... vi hörde precis allt som sades ifrån lägenheten, några undrade var vi var, men de koncentrerade sig framför tv:n när Carola skulle sjunga. Jag och Magnus fick höra bidraget ifrån gården och det hördes!!! En annorlunda upplevelse;-) Efter detta kom det till slut ner folk som skulle gå hem och vi blev insläppta. Då fick vi även veta att nyckeln fungerade, men man var tvungen dra ut den halvt för att vrida om... att vi inte tänkte på det ;-) TIll händelsen hör även att vi båda hade lagt våra mobiltelefoner uppe i lägenheten.

Jag gratulerar Finland som vann tävlingen!!



Nu äntligen har Andreas gått färdigt sin diet, och här är hans första tugga riktig mat på två veckor;-)

Erik hade lagat en riktigt god efterrätt (vit choklad panacotta, med färska jordgubbar) och Hannah hade lagat mat och gjort egen jättegod salsa!!!

3 Comments:

Blogger Helena75 said...

Stackars er...ni skulle varit hos oss (som planerat) i stället.. hihi
Ses väl snart ändå!
Kram kram

5:50 em  
Blogger En Camelias tankar said...

En fasansfull upplevelse;-) tja den var ju ganska trevlig ändå, även om vi missade Carola! Jag hade ju det bästa sällskap man kan få - Min älskade Magnus!!!

10:15 fm  
Blogger En Camelias tankar said...

Visst var det lite synd om oss... men snart ses vi igen Helena! Saknade dig i fredags, men föstod att du inte var helt på topp då du var sjuk:-( Men nästa helg går inte av för hackor;-)

Kram kram!!

10:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home