En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

tisdag, juli 11, 2006

Efter en tids semester ifrån datorn...

Tänk... jag är tillbaka :)
Efter att ha varit i Almedalen under politikerveckan och sedan åkt iväg ner till Jönköping på Bröllop så är jag hemma i Stockholm igen!
Almedalen var helt otroligt kul - som alltid! Det var härligt väder, trevliga vänner och mycket party ;-) Se bilder ifrån almedalen här

Sedan tog färjan tillbaka till fastlandet, vilade jag upp mig i ett dygn för att sedan inta Stadion och uppleva en helt fantastik konsert med Depeche Mode - kan bara hålla med alla som skrivit gott om dem och som gett dem fyra-fem stjärnor/plus och allt va det kan vara!

Det fick bli en lugn fredag då jag och Magnus skulle åka ner till Jönköping dagen därpå för att se min syster Jessica gifta sig med sin Martin - ett helt underbart fint bröllop - planerat in i minsta detalj och det gav ett resultat som gjorde att dagen var helt ljuvlig (vem skulle inte vilja gifta sig efter att ha varit med på detta bröllop)!

Det var även riktigt roligt att träffa alla syskon och min gudson - Gustaf som fick vara med på sitt första bröllop - Håll till godo med lite bilder!

Utgång ur kyrkan - Nu har de ingått äktenskap med varandra!

Välkommen som man och hustru - alla ville gratulera dem!

Utanför Hallbystugan där bröllopsfesten höll till

Här med Jessicas syskonbarn Mikaela och Louise

Mina Systrar Caroline och Charlotte

...samt en liten "snöboll" i Callings mage

Vad är en bröllopsfest utan en kyss, när man står på stolen :-)

...och vad är en bröllopsfest utan en brudvals!!

Dagen efter - vi alla syskon är bjudna hem till Jessica och Martin

Här äter vi hemmagjorda, grillade hamburgare med tillbehör och njuter av solen! På bilden är det min syster Lotta och hennes samob Torgny, Magnus, Min pappa och hans fru Eva-Marie, Per - Gustafs pappa, Gustaf själv och min syster tillika Gustafs mamma Caroline!

Jag med min coola Gudson Gustaf

(Gustaf som hela helgen letat efter myror och sniglar i träden... kanske ska han bli biolog när han blir stor:-)