En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

fredag, juni 09, 2006

Alltid trevligt med Bröllop!

Tänk... nu i helgen ska min vän Kristin gifta sig med sin Kristian!
Jag ska strax hoppa in i en lastbil som ska ta mig från Stockholm till Jönköping. Då min far kör lastbil mellan Stockholm och Vaggeryd och han dessutom bor i Jönköping känndes detta som ett bra färdmedel att ta sig mellan de båda orterna, gratis skjuts och gratis boende:-) Kan det bli bättre! Så jag ska hoppa in med mina högklackade skor i en lastbil och skumpa de 33 milen under dagen idag, och ser fram emot en riktigt trevlig helg! Bilder från bröllopet kommer efter helgen!