En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

torsdag, juni 22, 2006

En härlig helg med KENT!

Tänk... vad man kan njuta av att bara vara ledig. Det var hellyxigt i helgen när jag och Magnus åkte till Oslo, detta oerhört billiga land ;-) Vi bodde på ett riktigt bra hotell mitt i smeten! Under lördagen åkte vi och hälsade på Magnus moster - Maud som bor i oslo med sin man och vi blev bemötta på ett alldeles förträffligt sätt! God mat och dryck, en solig altan och trevligt folk - vad kan man mer begära! Under söndagen blev det sightsing i stan, vi såg slottet och den ljuvliga parken, Aker brygga och Akers slott/fästning, innan vi begav oss till frognerbadet och gick in på Norweigan Wood. Mycket folk och härlig stämmning - sedan var det äntligen dags för KENT att kliva på scen!!!

Se på bilderna och njut!


Magnus utanför Universitetet i Oslo!

Kungens fina park utanför slottet!

Jag och Magnus i den kungliga parken!

Den norska konungens slott i Oslo!

Kent - med Jocke Berg i spetsen intar scenen vid frognerbadet i Oslo under festivalen Norweigan Wood!