En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

onsdag, juni 14, 2006

Bröllopet var så fint!!

Tänk... att nu är min barndomskamrat Kristin Andersson gift.
Det började med en resa till industriområdet i västberga i fredags för att åka med en lastbil ner till Jönköping - tack för skjutsen!


Väl i Jönköping får jag reda på att min far har köpt sig en motorcykel!
Lite sen femtioårskris ;-)



Så här fina var dom i helgen som gick!
Lycka till familjen Krigsman och tack för att jag fick vara med på Er stora dag!

Nygifta i Öggestorps kyrka

På trappan utanför kyrkan välkomnades de nygifta av släkt och vänner, solen strålade men de båda strålade mer än så!

Det var en riktigt fin dag för dom båda!

Kristin och Kristian

Grattis och Lycka till!