En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

tisdag, juli 25, 2006

Hoppsan vad en semester kan gå fort :-)







Tänk... nu är semestern slut... Men vad roligt jag haft!
Är nu tillbaka på jobbet och känner mig laddad inför valrörelsen!
Tänkte att jag kanske skulle dela med mig av mina semesterbravader i Stockholms skärgård genom att visa lite bilder, det är alltid lika roligt att dokumentera och kunna gå tillbaka och minnas hur bra man haft det när man sliter håret av sig vissa stunder då livet inte känns riktigt lika skojigt som det gjorde för bara ett lite tag sedan!



Min barndomskopmis Charlotta och jag som är ute i Stockholms skärgård!

Vi hade en riktigt kanonhelg med god mat, sol, bad och riktigt trevlig umgånge! Som vanligt umgås man ganska mycket och sover ganska lite... så trött var man efter en helg på havet!

Här vet jag inte riktigt vad vår båtförare Per försöker göra... kanske ska han mata fiskarna eller leta efter något han precis tappat i plumset? :-)

Bålivet är hårt och här försöker Kaparn på morgonkvisten visa Blomman hur man gör knopar:) Charlotta är helt förundrad och ska strax öva lite knopkunskap hon med!

Här grillas det i Sandhamn - Martin och Ante har precis grillat färdigt på bryggan!

Annika njuter av kvällssolen i Sandhamn och av lugnet före stormen ;-)

För på kvällen vankas det party!

Här har det kommit gäster till en av båtarna!

Är just nu elva personer ombord, men fler skulle det bli - Vi hade en riktigt trevlig kväll!

Njuter av den vackra solnedgången ute vid Karkelö

Visst kan man ha det sämre!! ;-)