En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

torsdag, juli 27, 2006

Mot Karlskrona!

Tänk... vad barn växer fort! Magnus systrar har barn som är så söta och för varje gång man träffar dem så har de blivit så stora. Vi hade förmånen att få bo hos Magnus syster Ylva och vi hade verkligen hur trevligt som helst. Ylva och barnen bor i ett hus som är nybyggt och har verkligen en helt fantastisk planlösning, ett riktigt fint litet hus som jag själv skulle bli överlycklig om jag hade!

Anledningen till att vi var nere i Karlskrona var att Jessica och Joakim skulle ingå äktenskap med varandra! Det var en varm och solig dag och dom båda var så vackra! Festen var riktigt trevlig och alla verkade må toppen - förutom en som var skaldjursallergiker och käkade räkor på kvällen... tråkigt för honom och man hoppas att han mår bättre nu! Men det var ett riktigt fint, vackert och kärleksfullt bröllop!

Under festligheterna under kvälen fick jag sitta jämte en golfcaddie - Jason. En riktigt häftig kille som träffar de stora stjärnorna på touren. En kille som Tiger Woods träffade han ett antal gånger per år och min andra bordskavaljer var Monicas karl - Lasse som var riktigt trevlig, jag hade inte haft en så trevlig middag och kväll utan dessa människors sällskap. Min magnus satt jämte en intresant dam som hette von Platen och var juvelerare. Jag hoppas att de hade mycket att prata om:-) Så vem vet kanske hon fick honom på bra tankar...;-) Skämt åsido, jag tror att han hade en lika trevlig kväll som jag!

Jessica och Joakim

Visst är dom vackra!!