En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

onsdag, juli 26, 2006

Vad vore semester utan Halmstad!

Tänk... vad kul det är att träffa sin familj! Jag och Magnus satte oss och åkte ner till Halmstad för att hälsa på mina syskon och min mamma! Det är alltid lika trevlig där! När vi kom ner till Halmstad väntade en riktigt trevlig middag med alla mina syskon och deras nära och kära. Eftersom sommaren i Halmstad är helt ljuvlig blev det sol och bad vid Tylösand samt en runda fotbollsgolf, vilket jag inte tidigare spelat. Gissa om jag blev stolt som kom tvåa. Vi var ändå sju personer som deltog i själva tävlandet men jag grejade det ganska bra (fick dock dela andraplatsen med min bror:) Men ett stort grattis till magnus som vann! När vi var där nere så passade vi på att fira min systers man som fyllde 25 år! Men tyvärr går ju tiden alltid så fort när man har det riktigt trevligt och det var dags för oss att dra vidare till Karlskrona...

Min lillasyster Alexandra som här är helt utmattad efter fotbollsgolfen!

Magnus och min bror Mathias


Min gudson Gustaf och min mamma - dom är helt underbara!


Per öppnar paket på sin 25-års dag och ser ganska nöjd ut!