En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

tisdag, april 18, 2006

Påsken var helt ljuvlig!

Tänkte... att jag skulle passa på att tacka min älskade vän Magnus för några helt fantastiska dagar under Påsken uppe vid Storsjön i Jämtland! Här kommer lite bilder som visar hur trevligt man kan ha!


Här bor man, huset står här såväl om vintern som sommaren

Hoverberg är adressen!

Ska man pimpla fisk så måste man igenom den tjocka isen, då måste man ha ett hål

Så här trevligt kan man ha det en solig långfredag... prövar här fiskelyckan för första gången:-)

En glad håkan lär mig fiska ... vilket resulterar i ...

...en stor sik. Ingen var stoltare än jag den dagen... det var bara jag som fick fisk!!

Avslöjas kan att jag drog upp fem fiskar under helgen. Många har kanske svårt att se detta då mina vänner känner mig för att allt jämt ha höga klackar på fötterna och säga "tudilo" :-)

Grannhunden Vic kom ner varje dag för att visa sina hundögon och lägga huvudet lite på sned ... och det fungerade, han fick skinka varenda gång!

Påskafton avslutas med en mycket trevlig påskmiddag med familj och vänner!

Ett riktigt gott recept för en helt ljuvlig påsk!

Tack

1 Comments:

Blogger Hannah Ekeroos said...

Jag gillar din nya stil! *ler*

11:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Home