En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

onsdag, april 12, 2006

Tänk... vad fort en helg kan gå! Under lördagen ordnades en utbildning för alla kandidater som ska representera Kristdemokraterna på kommun och landstingslistorna. Jag var med på den utbildning som ordnades i Stockholm, ja det är inte ovanligt att arbeta på helgerna...:-)

Senare under kvällen bar det iväg till gärdet - Fredrik Möller har flyttat hit till stan och hade en liten "tillställning" för ett par vänner! Tack Fredrik för en väldigt trevlig kväll - tilläggas ska även att kvällen slutade på Lino - vilket brukar bli lika tokigt som vanligt... Likaså även denna gång, men det tar vi inte i detta forum;-)

Kan man avsluta helgen med Fredrik på något bättre sätt än en lunch på Max och ett besök på nationalmuseum? :-) (Där Camilla även stötte på sportens - Jakob Hård!) En riktigt trevlig helg alltså! Men efter besöket på museet så tog samvetet över och jag gick och arbetade ett par timmar innan min hjärtevän Magnus kom hem ifrån Idre!

Fredrik Möller - nyiflyttad Stockholmare