En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

fredag, maj 26, 2006

Riksmötet är i full gång!

Tänk... att jag tog på mig den här uppgiften åter igen;-) Jag är nu rikmötesgeneral för KDU:s riksmöte för tredje gången! Därav har det inte bloggats på några dagar... men nu är jag hemma och har tagit lite ledigt ifrån Ekerö, där 230 KDU:are håller till under hela helgen. Det debatteras, spelas innebandy, hålls torgmöte och mycket, mycket mer;-) Imorgon hålls den årliga riksmötesfesten och KDU firar 40 år som ungdomsförbund! Därför har jag försökt att planera en riktigt trevlig liten tillställning! Men det är en hemlighet än så länge! Men jag utlovar en rapport om festen om några dagar!
Tudilo!