En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

onsdag, augusti 02, 2006

Grönan igår kväll!

Tänk... att jag även i år kom iväg till Göran Lund!
Igår kväll spenderade jag kvällen på Gröna Lund tillsammans med mina vänner. Vi var fem peroner som deltog i en femkamp och vad kul man kan ha! Tyvärr så kom jag sist, men eftersom jag är en så god förlorre och tycker det är så roligt när andra blir glada så kom jag sist ;-) Men kampen om första platsen var hård och Magnus vann, tätt följt av Jenny.
Magnus hade även turen att inte bara komma först i femkampen utan vann även 3 kg bilar! Mums! Tack Andy, Jenny, Hannah, Andreas och Magnus för en toppen kväll!


Magnus med massor av bilar!

2 Comments:

Blogger Hannah Ekeroos said...

Jasså du gick till Göran Lund igår kväll? Vem är det? *ler*

Tack själv för en trevlig kväll!

4:50 em  
Blogger En Camelias tankar said...

Jodå, det var helt otroligt vad trevlig jag hade med göran lund:-) Jag menar givetvis Gröna Lund!!!
Kramelikram

12:50 fm  

Skicka en kommentar

<< Home