En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

fredag, april 21, 2006

Tänk om dygnet kunde ha 36 timmar...

Tänkte... häromnatten när jag inte kunde sova hur bra det vore med ett dygn som innehöll 36 timmar. Vilket i mitt resonemang även innebar att man inte behövde sova mycket mer än 8 timmar per dygn och man hade 20 timmars arbetsdag och 8 timmar över till privat tid... Det vore något det!

Anledningen att min hjärna spårade ut lite grann är nog att det är gräsligt mycket att göra just nu, så man sitter mest och stirrar rakt fram för att tänka ut vilket av allt det som det är så bråtttom med att göra som man behöver göra först.... puh...!

Men idag ska jag på konferens på Ulvsunda slott, blir nog trevligt!
MEn det jag ser mest fram emot denna helg är ålandskryssen! Jag, Hanna och Mia ska till åland för att dansa lite på båten! En helg med tjejerna - va kul vi ska ha, det går inte misslyckas att ha kul med dessa människor!

Tudilo!

1 Comments:

Blogger Mia said...

Camilla//
jag ser verkligen fram emot vår kryss! Det ska bli så kul! Kamera lämnas väl hemma?:-)

12:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home