En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

tisdag, maj 30, 2006

Ett lyckat riksmöte!

Tänk... att jag nu avslutat mitt tredje riksmöte som riksmötesgeneral! Det mest överraskande är att det gick ju bra denna gången med ;-) De flesta verkar nöjda och jag själv är ganska nöjd också! Men nu har jag lovat mig själv att aldrig mer vara riksmötesgeneral för ett sådant här arrangemang igen! Här kommer lite bilder ifrån riksmötet!! Tack alla som var där och gjorde det till det härliga riksmöte som det blev! Nu ska jag kurera mig, som alltid blir man på något konstigt sätt alltid sjuk efter att man har arrangerat något lite större:-)


Här står Ida och har handlat i vårt café som enbart har försäljning under riksmötesdagarna!

Jag hälsar alla välkomna ombord på festbåten som tar oss från strandvägen ut till drottningholm!

Sara och Sara var några av de vackra gästerna som höll mig sällskap innan vi fick gå ombord på SS Stockholm

Grabbarna som ville se när båten skulle slussa... Robert trodde inte först att detta skulle gå....

Peter, Robert och Erik

...här slussar alltså den stora båten!

Här får Robert ta emot en avtackning för sina många år i KDU, samtidigt som han här blir hedersmedlem i KDU

(för övrigt är han den enda som är det)

Här är partyt igång och alla har avnjutit en god middag och dansar till tonerna av Carola - Evighet

Tack alla för ett riktigt trevlig riksmöte 2006!

2 Comments:

Blogger Julia said...

tack själv Camilla! Du borde bli utsedd till hedersgeneral eller något i den stilen :)

10:52 fm  
Blogger En Camelias tankar said...

Tack julia!
Denna gången har jag verkligen sagt till mig själv och till alla andra att jag inte ska vara riksmötesgeneral någon mer gång:-) Så kommer jag på tanken igen så slå mig med något hårt i huvudet:)

4:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home