En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

fredag, september 22, 2006

Oups! ;-)

Tänk... att nu är det över, eller kanske är det nu det börjar:-)
Vi kunde inte gjort mycket mer än vad vi gjorde i valrörelsen. Så här några dagar efter valet känns det ganska bra. Jag är helt överglad att det blev maktskifte i samtliga val här i Stockholm.
Denna helgen ska jag bara ta det lungt och skönt och njuta av att vara ledig. Åker strax till Malmö i helgen för att hälsa på Jessica och Joakim i Klågerup! Spännande!!
Ser verkligen fram emot detta besök!

Tänk... att ens liv är så perfekt (nästan, nu fattas bara ett jobb). Jag har flyttat in hos Magnus och känner att vårt hem är kärlek!

Det mest ironiska i det hela är... Alliansen vann och tog över regeringsmakten. Jobben har varit den stora frågan. När man arbetat och slitit för att det ska bli ett maktskifte och det blir det, så har man själv inget jobb efter segern;-)! Själv vet jag att det brukar alltid lösa sig och det är ju nu jobben kommer! Jag hade inte någon anställning längre än till sista september så jag ska inte säga något. Men jag hoppas att någon där ute kan komma att behöva en arbetsvilllig kollega!

Nu ska jag ta helg!