En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

fredag, september 29, 2006

Sista dagen på jobbet...

Tänk... jag trodde aldrig att jag skulle känna sån tomhet inför att sluta på mitt jobb. Även om jag inte gråter floder så kommer jag faktiskt att sakna det. För att inte komma in i någon deppig fas (även om jag skulle ha svårt att tro det om mig själv:) så måste man ha lite andra saker inplanerade... Jag har anmält mig till en danskurs i Lindy Hop! Ser verkligen fram emot detta;-) Den börjar på måndag och jag får väl se om jag överlever den första lektionen!

Här kommer andra saker att glädjas åt fast man inte har något jobb (ännu :)

-Dreamteam i Elitseriehockeyn (har numera tid att planera, följa och analysera spelarna:)

-Läsa goda böcker som inte hinns med för att det man hinner läsa är handlingar till mötena, nu kanske man hinner med både och!

-Umgås och träffa vänner som har fått komma i kläm pga att jobbet tagit mycket tid den senaste tiden.

-Gå på arbetsintervjuer och få tala om sig själv i flera timmar ;-)

Men den som förgyller mitt liv mest är min Magnus!
Min familj och syskonbarn betyder så mycket,
visst blir man helt lycklig när man ser dom små trollen!

Gustaf och Waldemar

Gustaf har nu fått bli storebror och tar detta på största allvar! Han hjälper till och stöttar mamma när hon nu har blivit egenföretagare!

Välkommen till världen Waldemar - Moster är så stolt!

2 Comments:

Blogger Mia said...

Du lär nog få ett nytt jobb fortare än du tror. I vänta på det har jag ett par boktips:"Tillsammans är man mindre ensam" av Anna Gavalda, Camilla Läckbergs deckare och så en bok för någon som gillar att shoppa "En shopaholics bekännelser" av Sophie Kinsella.

Ser fram emot att träffa dig i nästa vecka!

2:01 em  
Blogger En Camelias tankar said...

Tack för tipsen, ska genast inhandla dessa! ack för titten förra veckan!
Det är alltid lika kul att träffa dig!!

4:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home