En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

onsdag, september 27, 2006

Twisted Tower eller var det Turning Torso

Tänk... att jag har varit i Klågerup i helgen som gick. Vi var och hälsade på två galna och supermysiga skåningar;-) Jag och Magnus hade en trevlig helg med underhållande folk, mysigt hus och god mat! Jessica och Joakim har en väldigt söt katt vid namn Goliat, har köpt ett riktigt trevlig hus och som gifte sig i somras, förgyllde helgen som var! Hade någon frågat mig för något år sedan skulle jag aldrig trott att jag skulle besöka detta lilla samhälle, Klågerup som ligger strax utanför Malmö! Men jag kan säga att jag njöt av tillvaron hela helgen. För att man ska minnas allt kul man gör, försöker jag beskriva det med några bilder...


Jessica och Joakim - nygifta och helt underbara människor

Twisted Tower som magnus syster Ylva kallar det;-)

Men ett besök på BO01 och en vy över Turning Torso, gick inte av för hackor, vilken mäktig byggnad!

Hunden Leif besökte oss och gladde oss alla under fredagskvällen.

En promenad med honom på lördageftermiddagen var en riktigt fin upplevelse!

Goliat som egentligen är lite osäker på mya människor ville inte missa pokerkvällen

utan fanns med och höll oss alla under uppsikt och myste på stolen!