En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

onsdag, maj 31, 2006

Tänk... vad man börjar bli stor!

Tänk... ikväll ska jag träffa några flickor från förr! Fyra barndomskamrater där nu alla bor i Stockholm. Vi ska gå ut och käka ikväll, och en av tjejerna, Kristin ska gifta sig snart! Vad man börjar bli gammal ;-) Folk gifter sig och skaffar barn och själv kommer de där tankarna krypande mer och mer... när ska tiden bli mogen för en själv att växa upp:-)
När man träffas efter några år och pratar om allt möjligt mellan himmel och jord så känns det inte länge sedan man var tonåring och hittade på allt det där tokiga som man gjorde då. Samtidigt känns det som om det var hundra år sedan... en märklig känsla, men nu är det ett faktum - Kristin ska gifta sig med sin Kristian och jag riktigt längtar till bröllopet den 10 juni.

Men nu har tjejerna förlorat ett vad som vi slog vad om när vi gick på högstadiet, alla trodde att det var jag som skulle gifta mig först - men så blev det inte, sorry girls ;-)