En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

måndag, juni 05, 2006

Grattis mamma!

Tänk... att min mamma har förlovat sig!
Min älskade mamma ringde idag och frågade om jag hade tid någon minut, annars kunde hon skicka ett sms... Jag tänkte direkt - vad är det nu som har hänt! Jag sa naturligtvis att jag hade tid, skulle ju bara äta lite lunch! Hon berättade så att hon och Mats förlovat sig - Grattis mamma!

Grattis syster till din examen! Nu har min syster läst färdigt efter fem och ett halvt år! Jag beundrar henne så - att hon klarat av att både gifta dig, skaffa barn och sedan vänta ytterligare på en liten "snöboll" samtidgit som hon pluggat!

Tyvärr känns det lite tråkigt att bo så väldigt långt bort, när man egentligen bara vill vara med och fira med sin familj! Men det blir väldigt kul när man träffar dem igen!

1 Comments:

Blogger Mia said...

Åh, vad härligt! Hälsa Helena och gratulera!

12:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home