En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

måndag, juni 05, 2006

En händelserik helg!

Tänk... vad skönt det kan vara att va ledig ifrån jobbet:-) Även om jag börjar bli lite rastlös...! Under lördagen vilade jag upp mig rejält inför en helkväll med tjejgänget! Vi var nio tjejer som käkade middag, pratade om allt mellan himmel och jord och sjöng karaoke! Det var en riktig toppen kväll, tack alla ni som var med och gjorde kvällen så himla trevlig!

En riktigt god sallad serverades med en läskande god jordgubbsdrink!

Sofia och Jenny har riktigt trevlig och är på partyhumör!

Helena och Malin bryter arm - detta är ett riktigt tjejparty! :-)

Sofia, Malin och Åsa sjunger och gör sitt allra bästa för att just deras lag ska vinna karaoketävlingen!

______________________________________


Igår var det dags för att vara med på Gustavs namncermoni. En trevlig eftermiddag i "hönshuset" ute i Täby. Daniel och Maria, föräldrar till Gustav, hade ställt till med kalas och hade en namncermoni istället för dop. Ett stort kalas för Gustav!


Faddrarna Johan och Kattis med Gustavs föräldrar Maria och Daniel.

2 Comments:

Blogger Helena75 said...

Tack själv i lördags, dels för all hjälp, men mest för att du är en sån kanon-tjej!!! Kram Lenis

11:24 em  
Blogger En Camelias tankar said...

Du är för söt!! Vi hade verkligen riktigt nice! Kram kram!

11:22 fm  

Skicka en kommentar

<< Home