En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

fredag, november 03, 2006

Oj oj oj... vad mycket som hänt!

Tänk... att jag numera inte är arbetslös! Jag är så lycklig över att ha ett roligt arbete att gå till och jag hoppas göra bra ifrån mig.

Ska i helgen åka hem till min mamma och till mina syskon i Halmstad! Detta är en helg jag sett fram emot väldigt länge. Jag ska få träffa mina syskonbarn Waldemar och Gustaf! Min syster har flytt 25 år och ska ha kakkalas på sitt nya Café som hon har öppnat i Halmstad!
Så det blir mycket firande... på en och samma gång:-)

Beundrar min syster så mycket! Hon är enbart 25 år, gift och har två helt underbara barn och ett eget företag. Jag förstår inte hur hon har hunnit med allt - det jag vet är att jag är så stolt över henne!

Jag hoppas att alla ska ha en så fin helg som möjligt och jag hoppas få det jag med!
Men jag kan inte släppa tanken att det känns som jag har gjort någon ledsen/arg/upprörd eller något... ber om ursäkt för det isådantfall, men som det känns nu är det inte bra... det gör mig ledsen att se och upptäcka att denna person inte längre är den sprudlande, trevliga och goa vän som jag alltid upplevt att denna varit - tycker om dig!

Kram till alla - kommer att efter helgen säkert ha många kort på mina syskonbarn, de är så söta och jag skulle kunna snoza och krama dom jämt om jag kunde!