En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

måndag, november 06, 2006

Tänk... att man kan bli så lycklig av barn!

Tänk... att jag äntligen fått träffa lilla Waldemar! Hur söta kan barn egentligen bli? !! Min gudson Gustaf har verkligen blivit så stor och jag är en så stolt moster. En moster som följer sin systers kloka och visa ord som hon en gång sagt högt efter det att pappa hade brytit sönder hennes leksaks plastflöjt då hon spelat hål i huvudet på min mamma som hade migrän... Caroline min syster blev lite häpen och visste inte riktigt vad som hade hänt och hur det kunde sluta så:-) Men efter att det här hade inträffat så har hon sagt:

- Mina barn kommer iallafall alltid att få spela flöjt...

Därav har Gustaf i helgen fått en blockflöjt i helgen av sin moster - han spelar som en ängel!

Då min syster har blivit ägare till ett Café i Halmstad hade hon i helgen sitt 25 års kalas på detta fik. Ett antal olika sorters kakor, tårtor och bakelser serverades och 50 personer fanns där för attfira att "Calling" har fyllt 25. Ett riktigt kak-kalas, det var jättegott! Så har ni vägarna förbi Café Fribergs i halmstad så titta gärna in på en kaffe och något smaskigt till!
Deras nya espresso-maskin är helt himmelsk - bör testas!

Min helg har verkligen förgyllt min tillvaro och det känns inte lika grått ute längre!

Tudilo!!