En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

tisdag, november 21, 2006

Barn, barn, barn!!

Tänk... snart är det bara jag kvar;-)

Vet faktiskt inte riktigt varför, men för varje dag som går blir man mer och mer sugen på att själv få en liten... hrmmm... Man ska inte gå händelserna i förväg. Jag är ju inte ens förlovad ännu, först ska ju en förlovning äga rum, följt av ett giftemål sedan kan det vara bra att bo på fler kvadratmeter än 43;-) och enligt dagens DN så ska inte barn växa upp i innerstaden. Så än känns det ganska långt kvar... !

Barn är hur som helst en gåva som förgyller tillvaron med så mycket kärlek!
Mina syskonbarn betyder oerhört mycket och jag är så glad att min kära syster fått två små guldklimpar! Då jag själv alltid sagt att jag vill ha alla mina barn innan jag är trettio, så känns det snart som ett ganska orealistiskt mål... Sedan är Barn en gåva och inget självändamål. Men jag ska inte sticka under stol med att jag faktiskt är ganska barnkär, vilket är en liten ny sida hos mig själv!

Trettioårskris - inte ännu ;-)

1 Comments:

Blogger Helena75 said...

Lilla vännen min, du kommer att få allt det du önskar dig, det är jag helt säker på. Gud eller övriga makter skulle aldrig förneka dig något! Du är värd allt i världen.
Saknar dig. Jättekramar!!!

10:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home