En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

tisdag, november 21, 2006

Tänk... vad man kan stiga i graderna på kort tid ;-)

Tidningen Kristdemokraten har gjort det igen... :-) Min lärdom är "lita aldrig på journalister och tro inte på allt som står i tidningarna" Även om det i detta fall var ganska kul... i förra veckans tidning fanns en liten spalt där Tommy Wiberg skrivit ner ett samtal han tidigare genomfört med mig via telefon. I den står det att Camilla Torstensson är partisekreterare och vikarierar fram till den 31 januari i nästa år. Självklart är så inte fallet! Men visst vore det oväntat;-) Jag har aldrig fått så många gratulationsmail;-)

Jag trivs hur som helst vädigt bra på mitt nya jobb och bara hoppas att det kan bli mer än ett vikariat... har ju en liten förkärlek till rikstingsprotokoll och ser verkligen fram emot ett riksting med motioner i år!

1 Comments:

Blogger Mia said...

"har ju en liten förkärlek till rikstingsprotokoll och ser verkligen fram emot ett riksting med motioner i år!"
hm. ja, vi har ju alla våra böjelser:-)

hade ju onekligen varit en offensiv satsning att utse en duktig 27-årig kvinna till partisekreterare...

8:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Home