En Camelias tankar

En Camelias tankar kan möjligtvis få dig på gott humör, ge dig en tankaställare eller bara få dig att drömma dig bort för en stund! Nu får du möjligheten att få följa med mig och mina tankar!

fredag, december 08, 2006

Tårar i ögonen - äkta kärlek!

Tänk... jag är världens lyckligaste människa. För några år sedan kännde jag inte så... trodde aldrig att jag skulle få uppleva det jag fick igår!

Igår bedyrade Magnus sin Kärlek till mig på ett helt fantastiskt sätt! Att min blivande man, på knä, kunde hitta rätt ord i det alldeles perfekta ögonblicket gjorde att mina tårar inte kunde hållas tillbaka. Det var många glädjetårar som föll ner för bådas våra kinder. Tårar som tillsammans visade så mycket kärlek. Att få uppleva detta - att nästan kunna ta på kärlek är helt underbart!

Jag har nu fått frågan om att bli fru Brodin, mitt svar var enkelt - Ja

Nu går jag alltså med en 6 mm bred, slät, väldigt snygg vitguldsring på mitt finger!

4 Comments:

Blogger Hannah Ekeroos said...

Grattis gumman!

9:13 fm  
Blogger Mia said...

Åh! Stort grattis till både dig och Magnus!

9:14 fm  
Blogger Julia said...

Grattis!

11:10 fm  
Blogger Helena75 said...

Ett jättegrattis till er båda!

2:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home